Otwarcie Powiatowego Urzędu Pracy w Gryficach

Print Drukuj

Od 25 maja 2020 r. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gryficach uruchomione zostaną dwa Punkty Obsługi Klienta. Pierwszy, przy głównym wejściu, będzie dedykowany rejestracji osób bezrobotnych, natomiast drugi, przy bocznym wejściu, obsługi pozostałych klientów. Godziny otwarcia to 7.45-15.15.

Przy każdym stanowisku obsługi może przebywać tylko jeden interesant, zgodnie z obowiązującym reżimem sanitarnym. Preferowane są formy zdalnej obsługi, a osoby z wyznaczonym terminem wizyty powinny skontaktować się z doradcą klienta.

Dokumenty oraz wnioski należy składać do skrzynki podawczej przed siedzibą urzędu. Dla bezpieczeństwa zarówno interesantów, jak i pracowników, stosowanie maseczek, rękawiczek oraz dezynfekcja rąk jest obowiązkowe.

Szanowni Klienci,

od poniedziałku 25 maja 2020 r. na parterze budynku uruchomione zostaną dwa Punkty Obsługi Klienta.

Pierwszy punkt (główne wejście do urzędu) - uruchomione zostanie stanowisko ds. rejestracji osób bezrobotnych.

Drugi punkt ( boczne wejście do urzędu) - obsługa pozostałych klientów urzędu. Obsługa Klienta odbywać się będzie w godzinach 7.45 do 15.15 Realizując zapisy Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z 16 maja 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 878), informujemy, iż w pomieszczeniu przebywać może 1 interesant na 1 stanowisko obsługi.

Równocześnie, informujemy, iż wszystkie dotychczasowe formy zdalnej obsługi są nadal preferowane.

Osoby, które mają wyznaczony termin wizyty w urzędzie proszone są o kontakt telefoniczny z doradcą klienta.

Wszelkiego rodzaju dokumenty i wnioski należy składać do skrzynki podawczej znajdującej się przed siedzibą Powiatowego Urzędu Pracy w Gryficach.

Mając na względzie zachowanie bezpieczeństwa Państwa oraz pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gryficach bezwzględnie obowiązuje reżim sanitarny ( maseczka, rękawiczki, dezynfekcja rąk)
Informacje o publikacji dokumentu