Szanowni Państwo,
z uwagi na coraz większe niebezpieczeństwo zachorowania na chorobę COVID-19 uprzejmie prosimy o ograniczenie osobistych wizyt w urzędzie do spraw niezbędnych.
Biorąc pod uwagę nasze wspólne bezpieczeństwo, do odwołania, wprowadzamy poniższe zasady obsługi klientów:
-
bezpośrednia obsługa odbywa się tylko na parterze urzędu, przy jednym stanowisku pracy może przebywać jedna osoba,
-
dyżurujący pracownik przy wejściu do urzędu dokonuje pomiaru temperatury ciała,
-
każdy klient jest zobowiązany do dezynfekcji rąk, założenia maseczki ochronnej lub przyłbicy zakrywającej usta i nos oraz zachowania bezpiecznej odległości między klientami i pracownikami urzędu.
Wizyty- osoby które mają wyznaczony termin wizyty w urzędzie proszone są o kontakt telefoniczny z doradcą klienta.
Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy – zachęcamy do dokonywania rejestracji w formie elektronicznej poprzez portal praca.gov.pl, dokonujemy również rejestracji osobistej.
Wszelkiego rodzaju dokumenty i wnioski należy składać do skrzynki podawczej znajdującej się przed siedzibą Powiatowego Urzędu Pracy.
Informujemy, że realizujemy na bieżąco wszystkie sprawy które wpływają do urzędu.
Wszyscy pracownicy urzędu są dostępni pod nr telefonów -centrala 91 384 35 06, 91 384 29 34,
91 886 91 01, 91 886 91 02, 91 886 91 03.
Jednocześnie zalecamy kontakt z urzędem drogą elektroniczną:
-
sekretariat@pupgryfice.pl,
-
cudzoziemcy@pupgryfice.pl
Podstawa prawna wprowadzenia powyższych zasad:
§ 24 ust.1, 2 i 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 09 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz.1758)