od poniedziałku 25 maja 2020 r. na parterze budynku uruchomione zostaną dwa Punkty Obsługi Klienta.
Pierwszy punkt (główne wejście do urzędu) - uruchomione zostanie stanowisko ds. rejestracji osób bezrobotnych.
Drugi punkt ( boczne wejście do urzędu) - obsługa pozostałych klientów urzędu. Obsługa Klienta odbywać się będzie w godzinach 7.45 do 15.15 Realizując zapisy Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii z 16 maja 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 878), informujemy, iż w pomieszczeniu przebywać może 1 interesant na 1 stanowisko obsługi.
Równocześnie, informujemy, iż wszystkie dotychczasowe formy zdalnej obsługi są nadal preferowane.
Osoby, które mają wyznaczony termin wizyty w urzędzie proszone są o kontakt telefoniczny z doradcą klienta.
Wszelkiego rodzaju dokumenty i wnioski należy składać do skrzynki podawczej znajdującej się przed siedzibą Powiatowego Urzędu Pracy w Gryficach.
Mając na względzie zachowanie bezpieczeństwa Państwa oraz pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Gryficach bezwzględnie obowiązuje reżim sanitarny ( maseczka, rękawiczki, dezynfekcja rąk)